1/10/2013

Okuldan Sıkılmak

  Nasıl baÅŸlasam bilemiyorum. Çok zorlanıyorum. Hem ders çalışmakta hem de kendimi anlatmakta. Çok yalnız hissediyorum. ArkadaÅŸlarımı özledim. Sanki her ÅŸeyi boÅŸverdim de kendime bile çaktırmamaya çalışıyorum. Okulla ev arasında gidip geliyorum aynı yani hayatım. Geçen seneden farkı hocaların tavrı. Geçen sene daha inandırıcıydı daha güven vericiydi bize söyledikleri. Bu sene ise 'AraÅŸtırmıyorsunuz' diyip kendileri dersi kitaptan baka baka anlatıyorlar. AraÅŸtırsak yeni ÅŸeyler öğrensek sınavda yazdığımızda peki anlayıp bizim kurduÄŸumuz baÄŸlantıyı kurabilecekler mi? Hayır! E o zaman neyi zorluyorsunuz? Amacınız ne? Daha kendiniz konuya adamakıllı hakim deÄŸilken bizden bu kadar çok ÅŸey beklemeleri gülünç. Bilimsel makaleyi bir örneÄŸine baka baka yazarsın da önemli olan içeriÄŸi. Yani onu dedem de yapar. Önemli olan içini doldurabilmek. Sınav kağıtlarını okurken anlayıp anlamamamıza deÄŸil de cevap anahtarına göre bakıyorsanız biz araÅŸtırsak yeni bir yöntem bulsak bile farkedemezsiniz. Bu durumda kimi neye göre eleÅŸtiriyorsunuz?  Anlayacağınız çok sıkılıyorum. Yapacak çok ÅŸey var ve ben kimseyle paylaÅŸamadan yalnız yapmak istemiyorum ve birilerinin keyfini beklerken de hiçbir ÅŸey olmuyor. Tavsiyem size bir ÅŸeyi yapmak istiyorsanız ne kadar deÄŸerli biri olursa olsun sizin için beklemeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder