9/22/2012

Hadi Gidelim Deyip Bir Yere Gidemeyenler

  Nasıl üniversiteliyiz biz? Bir yere gidelim bile diyemiyorken.. Hiç olmazsa boş boş sokaklarda dolaşmalıyız, saçma sapan şeylerden bahsetmeliyiz öyle gezinirken ya da ne bileyim bu kadar bıkkın olmamalıyız. Nedir bizi bu hale getiren? Hocaların fazla beklentisi mi? Burada gidecek yerin ve yapacak şeyin olmaması mı? Yoksa biz miyiz asıl buna engel?
  Sürekli ders çalışıp hayattan bir haber, içine kapanık o insanlardan da değiliz. Arkadaşlığımız iyi, birbirimizi seviyoruz, iyi de anlaşıyoruz ama birbirimizin keyfini çok mu bekliyoruz acaba? Derslerimizin saati mi sorun? Onu da aşabiliriz. Belki de hepimiz eski arkadaşlarını özlediğinden böyledir. Sadece okumaya gelmedik ama buraya, farklı insanları göemeye, farklı tatlar keşfetmeye de geldik. Çok bunaldım.
  Okula gidiyorum, eve geliyorum ve dizi izliyorum. Arada belki markete giderim ama onu sevmiyorum. İçim dışım dizi oldu. Bunca senedir bu ülkedeyim nereyi adamakıllı gezdin diye sorsalar doğup büyüdüğüm yerde bile bilmediğim yerler vardır. Yaşlanıyorum artık dünya gözüyle adamakıllı bir şeyler yapsam ve görsem güzel olmaz mı? Bence olur.
  Biliyorum ki arkadaşlarım da öyle düşünüyor. Ama sonuç? 1 sene içinde 2 teknik gezi ve 1 piknik. iki de sinema var ama sadece filme girilip çıkılmış sonra da evlere dağılınmış. Bir de hocalarla yapılan iftar herkes gelemedi tabii yaz tatilinde olunulduğundan. Hiçbir şeymiş gibi durmuyor ama içi o kadar da dolu değil.Öğrenci olmak bu değil. Hadi çıkışta şunu yapalım dediğinde biri yok onu değil de bunu yapalım demeli insan ama muhakkak bir şeyler yapılmalı. Birbirimizi 1 senedir tanıyoruz ama ilişkisi 10 yılı geçmiş sevgililer gibiyiz. bir yere gidiyoruz ne yapacaksak onu yapıyoruz ve geri dönüyoruz.
  Biri hadi gidelim dediğinde herkesin kendine uydurduğu bir bahanesi var. Bense dünden razı sazan balığı misali ilk atlayanlardanım. Ama sonuç yine yok. Acaba ilerde bugün yapamadıklarımızın pişmanlıklarını yaşayacağımızın bir tek farkına varan ben miyim? Ya da o zaman yapsak da gençliğin verdiği bu tazeliği hissedemeyeceğimizin? En büyük neden benim bu farkındalığı aslında. Neden ileride duyacağım pişmanlıkların acılarını şimdiden çekiyorsam..
  Ben geniş zamanda yaşıyorum sebebi bu sanırım. Geçmişte yaşadığım ve gelecekte yaşayacağım acıları şimdide yaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder