10/03/2012

Yeni Bir Dost

   Bir kez daha gördüm ki birini gerçekten içtenlikle ve karşılıksız severseniz-ki karşılık beklemeden yapılması çok zor bir şey- hayat o insanı size getirir. Tabi böyle bir şey yazınca ilk akla gelen 'aşk' olur. Benim kastettiğim ise arkadaşlık. Çünkü arkadaşlık benim için aşktan önce gelir ve vazgeçilmezdir. Belki de hiç aşık olamamış, zor bağlanabilen, hiç güvenmeyen başak burcu olduğumdan benim için söylemesi kolaydır. Yine de böyle düşünüyor ve hissediyor olmayı seviyorum.
   Hani arkadaş olmayı istediğiniz, davranışlarını takdir ettiğiniz ve paylaşabileceğiniz çok şey olduğunu bildiğiniz insanlar vardır ama ne arkadaş ortamı ne de hayat şartları sizi bir türlü biraraya getirmez. Buna rağmen o kişiyi içtenlikle o farkında olmadan desteklersiniz, takdir edersiniz ve seversiniz. Benim hayatımın her döneminde böyle insanlar olmuştur. Ve sonunda bir tanesi gerçekten arkadaşı olarak gördüğünü hissedeceğim bir şekilde bana döndü. :) :Ne yazarsam yazayım üşenmeden okuması, diğer arkadaşlarım gibi farkında olmadan beni desteklemesi ve hayata dair bana umut vermesiyle onun da dostlarımın arasında değişmez yerini aldığını hissediyorum.
   Bir sorunu olduğunda bana anlatmasını seviyorum ya da derdim olduğunda ona anlatamayıp başka şeylerden bahsetmeyi. Bütün sevdiğim insanlara yaptığım mantıkçı ve acımasız eleştirilerime ve görüşlerime onu da maruz bırakmayı seviyorum. O benim için yapılan her iyiliğin, düşünülen her güzel şeyin bir karşılığı olduğunun kanıtı. Umarım vazgeçemediklerimden biri olarak kalırsın...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder