4/08/2013

Anılarım Depreşti




     Bir ara unutmazsam çocukluğuma ve ergenliğime damgasını vurup kişiliğimi şekillendiren dizi ve filmlerle ilgili bir şeyler yazmak istiyorum :D Uzun zamandır düşünüyorum aslında ama üşeniyorum Zaten yalnızca aşırı duygu yoğunluğu yaşadığımda iyi ve etkili cümleler kurabiliyorum, diğer zamanlarda çok da iyi değilim. Aklıma geldi de Keremcem'i ne çok dinler severdim/severim. Ortaokuldayken dinlediğim şarkılarını hala arada bir açar dinlerim. Bana güzel zamanları hatırlatıyor. Lise zamanlarımdaki güzel günleri de Kim Jeong Hoon dinleyerek hatırlıyorum. Hem beni mutlu eden hem de içimi burkan şarkılar ve insanlar onlar. Onları sevmekten vazgeçemem.


     Kim Jeong Hoon'un ise daha sonra çıkarttığı bu şarkı beni çok etkiliyor. Onu görmek nedense beni mutlu eder hep. :) Klibini de çok seviyorum.


     Ahh ne günlerdi; istediğim dizi açılmadı diye gizlice ağlardım. Keşke her zaman isteklerimiz o kadar masum ve makul olabilse. Keşke biz hep o kadar masum ve içten kalabisek...

2 yorum:

  1. Ne izlerdim Aşk Oyunu ve Düşlerimin Prensin i.İnternetim de yoktu o zamanlar halamlarda ders çalışma bahanesiyle bakardım gizli gizli şarkılarını ses kaydediciye kaydederdim defalarca dinler anlamlarını merak ederdim.2. aşkım ama ilk en tutkulu sevdiğim Koreli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :) benim msn'de profil resmimdi Kim Jeong Hoon.Lisedeyken o aralar internetimiz vardı. Ama Keremcem'i dinleyemediğimden çok şarkılarını ezberlerdim. Uydumuz da yoktu ben ortaokuldayken. Haftasonları trt2'de yayınlanan müzik programını takip ederdim ben de:D

      Sil