4/11/2013

Dikkat Şahan Çıkabilir..!


     Ahh..! :) Ortaokul yıllarımın eğlencesi. Cumartesi akşam izleyip pazartesiden cumaya kadar programda geçenlerin taklidini yapar aynı şeye defalarca gülerdik. :D Hatta haftaiçi takrarlarını bile kaçırmazdık. Tv8 vazgeçilmezimizdi babamla o zamanlar. Şahan Gökbakar'ın programı benim en sevdiğimdi ama orda yayınlanan pekçok programı severek izlerdim. Çok sevdiğim Cem Adrian'ı da orda tanıdım mesela ben. İtalya ligini yayınlarlardı. Babamla ona bakardık. Babamın takım tuttuğunu sanmıyorum ama ben biraz da renklerinden(mavi-siyah) dolayı İnter'i tutardım.Bir de İnter'de o dönemde Cruz diye bir futbolcu vardı onu da çok beğenirdim. :)

     İşte o zamanlar beğendiğim futbolcu. Gerçi aynı dönemde Özgür Çevik ve Keremcem'i de beğenirdim ama olsun. :)
   
 

Vidyonun yayın tarihine bakılırsa daha sonraki bir dönemden gibi gözüküyor ama sanıyorum ki çekildiği tarih ortaokul zamanım. Cem Adrian'ı çok ayrı severim anlatılması kolay değil.
                                                                                    

Dayanamayarak söylediği bir şarkıyı daha paylaşmak istiyorum. :) Biraz duygusal oldu ama idare edin şimdilik. Melankolik şarkıların bağımlısıyım ben. Eninde sonunda elim, gözüm ve kulağım öyle şarkılara gider.
 

Hüzünlendik biraz ama şimdi de biraz gülelim. Dikkat Şahan Çıkabilir'in en sevdiğim görüntülerinden birkaç tanesini sizinle paylaşayım.

"Aman Tanrııııııııııııımmmmmmmm..!" :D Bir dönemin vazgeçilmez repliğiydi bizim(Zuhal ve ben) için. Programın "Adeta Gerçek"  bölümlerinde kullanılan ketçabın kullanılma şekline ayrıca hastayım. :)
                                          

Şahan'ın en sevdiğim tiplemelerinden Berkut. :D Şarkılarına ve kliplerine bayılırdım. :) :)
                                         

Bu şarkının klibi en sevdiğim. :D Hala daha izler gülerim.
                                         

Engin Jurnal ve Metin Tok'un da yeri ayrıydı tabi. :) Bana kalsa hepsini paylaşırım programın ama burda dur diyorum kendime.
                                         

Bunu paylaşmadan edemedim. :D :D Taksici sanırım her zaman benim için en hatırda kalır olay olarak kalacak. :D Bir de tüküren çocuğun Ceza'nın mı Berkut'un mu olduğuyla ilgili olan programı da ayrıca çok severim. :)
                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder